Een gedeelte van frame waar de elektronica van N26 op zit. Onder is de Rdas vluchtcomputer te zien, boven een extra timer voor het NUND parachuteersysteem.Voor de lanceerdag wordt de N26 zoveel mogelijk voorbereid. Peter Heeren monteert hier de oogbout waar de parachutekabels aanzitten.De hoofdparachute zat verpakt in een sleeve.Op het luikje na is de hele parachutering voorbereid. In het zakje met de lussen zit de loodsparachute. We zien boven in beeld de kabel van het NUND-systeem langs de buis richting vinnen lopen.Bijna onderaan aan de raket zit een nokje die de lijn van de loodsparachute vasthoud. Hierdoor komt de raket met de neus naar beneden aan de loodsparachute. Vlak voordat de hoofdparachute wordt uitgeworpen wordt het nokje los gemaakt, waar de raket draait en met de neus naar boven land. Dit noemen wij het "Nose Up, Nose Down" (NUND) systeem. Aan het eind van de avond was alles voorbereid. De raket motor zit er uiteraard nog niet in, maar verder is alles klaar voor lancering.De dag voor de lanceringen zijn er altijd voorbereidingen op het lanceerterrein, zoals het opbouwen van de lanceertoren. Hier worden schroeven van de lanceerrail van de NAVRO lanceertoren vast gedraaid. De N26 van de NAVRO.Pleun Punt brengt met spuitbus een gradenboog aan om de lanceertoren te kunnen richten.Passen van de N26 in de lanceerrail.Een CanSat v6 van DARE werd klaargemaakt voor doorrekenen van de raket.De CanSat v7, de opvolger van de CanSat v6, zou zijn eerste vlucht gaan maken.Voorbereide DARE raketmotoren.Aan het begin van de lanceerdag zelf wordt het NUND systeem van de N26 uitgelegd.Het aanwezige NAVRO-team met gasten.Peter Heeren plaatst de motor in de N26.De geheel voorbereide CanSat v6 wordt richting lanceertorens gebracht door een DARE-team. De checklist wordt nauwkeurig nagelopen.Aansluiten van de ontstekers van een DARE raket.Ontsteking van de motor van de rode DARE raket.De teruggebrachte rode DARE raket.De N26 vlak voor het aansluiten van de ontsteker.Het DARE team met de CanSat v7.Peter Leemker en Peter Heeren kijken tevreden naar de lanceerklare N26.Laatste voorbereiding aan de CanSat v7.Het bijna niet te missen "Remove before flight"-lint was deze keer niet in de raket blijven zitten.Het publiek staat klaar voor de lanceringen van de N26 en de CanSat v7.De N26 net na ontsteking.De N26 halverwege de lanceerrailDe N26 net boven de lanceertoren.De N26 tijdens de vlucht.De N26 net na het hoogste punt.De N26 net na het uitwerpen van de loodsparachute. Door het NUND systeem gaat de raket nu met de neus naar beneden.De N26 aan de loodsparachute.De N26 tijdens het omdraaien, zodat de vinkant onder komt.De N26 aan de hoofdparachute.De N26 vlak voor de landing.De CanSat v7 net boven de lanceertoren.De CanSat v7 tijdens de vlucht.Een kleine gedeelte van de CanSat v7 aan de parachute.De rest van de CanSat v7 werd zo teruggevonden.De rest van de CanSat v7 werd zo teruggevonden.De N26 nadat deze teruggebracht was.De eenmalig te gebruiken motor van de N26 nadat deze uit de raket gehaald was.De PVC-buis van de N26 aan de onderkant van het motorgedeelte was vervormd door de hitte van de motor nadat de ze uitgebrand was.De binnenkant van het motorgedeelte van de N26. In het aluminiumblokje aan de linkerkant is zit het nokje van het NUND-systeem.Als toetje was er nog een motortest van DARE. Deze is net ontstoken.De DARE motortest tegen het einde. De rook begint al donkerder te worden.