De dag voor de lanceringen begint met het in elkaar zetten van de NAVRO lanceertoren met links de steunbalk van de lanceerrail en rechts het centrale deel met poten.Het plaatsen van de steun van de lanceerrail op de rest van de lanceertoren.De lanceerdag zelf begon met regen. Omdat een reguliere lanceerdag gecombineerd werd met een CanSat-lanceerdag was het extra druk.Voorbereiden van de raketten gebeurde droog in tenten. Hier wordt het motordeel onder de rest van NAVRO's N27 gemonteerd.De motor wordt in de N27 geplaatst. De motor was deze keer de 80 mm Kalinidex motor van Mark Uitendaal.De drie motorcompartimenten van de drie DARE CanSat-raketten.Ondertussen zijn een paar 100 meter verderop, naast het publiek, de voorbereidingen van de eerste CanSat-raket (minus motor) bezig. Dit gebeurd volgens een nauwgezette checklijst.Een andere CanSat raket staat klaar om later voorbereid te worden.Een vierde CanSat raket ligt voor het publiek klaar als demo.De N27 (links) en de eerste CanSat-raket staan klaar voor het aansluiten van de ontsteker.Als laatste na het aansluiten van de ontsteker wordt de safety plug verwijderd. Omdat deze bij een eerdere lancering vergeten was toont Peter Leemker van de NAVRO hier het bewijs.Het publiek wacht op de eerste lancering.Lancering van de eerste CanSat.De eerste CanSat tijdens de vlucht.De eerste CanSat aan de parachute.De eerste centimeters van de vlucht van de N27.De N27 enkele meters boven de lanceertoren.De N27 tijdens de vlucht.De N27 aan de parachute,Het gebied voor het publiek tussen de lanceringen.Ondertussen wordt de checklist van de tweede CanSat afgewerkt.Een NERO raket net na ontsteking.Een NERO raket tijdens de vlucht.Helaas parachuteerde de NERO net en vloog ballistisch.Tussen de lanceringen door is het wachten voor de meeste deelnemers en toeschouwers.Blik omhoog langs de rail van de NAVRO lanceertoren.De tweede CanSat in de lanceertoren.De elektronica van de tweede CanSat gaf wat problemen, maar dat was snel opgelost.De tweede CanSat net na ontsteking.De tweede CanSat net boven de lanceertoren.De tweede CanSat tijdens de vlucht.De tweede CanSat aan de parachute.De N27 was ondertussen teruggebracht en wordt door Peter Leemker getoond.De eenmalig te gebruiken motorbuis van de N27 is wel beschadigd bij de landing. Ook een CanSat was teruggebracht.De neuskegel van de CanSat-raket met enkele CanSats.Het bovenste deel van de derde Cansat raket wordt naar het lanceergebied gebracht om aan de rest van de raket te monteren.Er wordt een raket in de NERO toren geplaatst.De NERO raket in de lanceertoren.De beschadigde parachute van de N27.Een NERO motor test.Een DARE raket wordt in de NAVRO lanceertoren geschoven.De derde Cansat in de DARE lanceertoren.De laatste voorbereidingen aan de twee raketten. De raket in de NAVRO lanceertoren zou uiteindelijk niet gelanceerd worden.Lancering van de derde CanSat.Lancering van de derde CanSat.De derde CanSat net boven de lanceertoren.De derde CanSat aan de parachute.De N27 opgehangen in de bus voor de terugreis.Terug in het clubhuis wordt de raket gedemonteerd om de motor eruit te halen.De motor is uit de N27.De uitgebrande motor. De schade is van hitte in de motor nadat de stuwstofladingen op waren, gecombineerd met landing op de straalpijp.