NAVRO
N
ederlandse
A
mateur
V
ereniging voor
R
aket-
O
nderzoek
Dutch amateur association for rocket research
Home
Nieuws
NAVRO lanceerdagen
CanSat Lanceerdagen
Fly to the Sky lanceerdagen
Overige lanceerdagen
NAVRO in de media
Wat is nieuw
Rakettechniek
Modelbouwraketten
HPR-raketten
Amateurraketten
NAVRO raketten
Projecten van leden
Altical
Motoronderzoek
Kalinidex motortesten
Kalinitrox motortesten
Overige motortesten
TNO classificatie
NAVRO motoren
Informatie
Activiteitenkalender
NAVRO geschiedenis
Clubhuis
Links
Contactformulier
NLD40 Lanceercampagne
Foto's
Foto's
Uitladen van de DARE transportbus. De eerste delen van de lanceertoren zijn er uit.
Opbouw van de basis van de NAVRO lanceertoren.
Vastmaken van de poten van de NAVRO lanceertoren.
Vastmaken van de steunbalk voor de lanceerrail van de NAVRO lanceertoren.
De parachute en neuskegel van de raket van de DARE Alumni.
Monteren van de lanceerrail aan de NAVRO lanceertoren.
Met het vastschroeven van een enkele bout is de lanceerrail veilig vastgezet.
De stijfheid van de lanceerrail maakt het mogelijk om de rail boven de steunbalk te laten uitsteken, waar de rail nu 7,5m lang is (was 6m).
Montage van de DARE lanceertoren.
DARE Alumni leden met hun raket in onderdelen.
Het electronica gedeelte van de DARE Alumni raket
Optimization Prime, een DARE SRP raket met haar makers.
Polyactic, een DARE SRP raket.
Elke SRP raket moet een ei heel lanceren en bergen, wat creatieve oplossing opleverd zoals deze mooie 3D geprintte bescherming.
Фay 3, een DARE SRP raket.
De Defiant, een DARE raket met rotorbladen in plaats van een parachute.
De tent waar de raketmotoren worden voorbereid en geladen in de raket.
Het motor gedeelte van een DARE Cansat v7 raket.
De DARE Alumni leden met hun raket.
De Polyactic raket in de lanceertoren.
De Optimization Prime wordt de lanceertoren geplaatst.
De Optimization Prime in de lanceertoren.
Ontsteking van Polyactic.
De Polyactic net boven de lanceertoren.
De Polyactic op het hoogste punt.
De Polyactic parachuteerde niet en maakte een harde landing.
Ontsteking van de Optimization Prime.
De Optimization Prime net boven de lanceertoren.
De Optimization Prime had een S-vorige vluchtbaan.
Peter Leemker van de NAVRO in de lanceercommando bus.
Laatste voorbereidingen van de Serious Business Prime Mk1, een DARE SRP raket.
De Defiant wordt naar de lanceertoren gebracht.
Plaatsen van de Defiant in de lanceertoren.
Een close up van het scharnierpunt van de rotorbladen van de Defiant.
Restanten van een gecrashte Optimization Prime.
De Defiant in de lanceertoren.
Serious Business Prime Mk1 wordt naar de lanceertoren gebracht.
Lancering van de Defiant.
De Defiant tijdens de vlucht.
Serious Business Prime Mk1 net na ontsteking.
Serious Business Prime Mk1 net boven de lanceertoren.
Serious Business Prime Mk1 raket tijdens de vlucht.
Het bovenste gedeelte van een DARE Cansat v7 raket wordt boven nabij het publiek voorbereik.
Bij de lanceertoren worden beide delen van een Cansat v7 pas samengevoegd.
Nadat een raket goedgekeurd is voor de lancering krijgt een hij een mooi label.
Laatste voorbereidingen in de lanceertoren aan de DARE Alumni raket.
De DARE Alumni raket in de lanceertoren.
De Cansat v7 in de lanceertoren.
De DARE Alumni raket net na ontsteking.
De DARE Alumni raket net boven de lanceertoren.
De DARE Alumni raket tijdens de vlucht.
De DARE Alumni raket net nadat het boostergedeelte is afgestoten.
De bovenste trap DARE Alumni raket gaat er hard vandoor, terwijl de onderste booster trap naar beneden valt.
De DARE Alumni raket nabij het hoogste punt
Lancering van de Cansat v7.
De Cansat v7 tijdens de vlucht.
De teruggevonden onderdelen van de DARE Alumni raket.
De Фay 3 in de de lanceertoren.
De teruggevonden onderdelen van de Cansat v7.
Schade aan de Cansat v7 is aan de inelkaar gevouwen neuskegel en het gedeelte daaronder.
Hand bij de knop voor vlak voor de lancering van de Фay 3.
De Фay 3 net boven de lanceertoren.
De Фay 3 tijdens de vlucht.
De Фay 3 had een balistische vlucht
De teruggevonden Фay 3.
Details
Gepubliceerd: 20 maart 2019
Laatst bijgewerkt: 20 maart 2019
© Copyright NAVRO 2019
Ga naar boven
JSN Boot template designed by
JoomlaShine.com